Bestilling av abonnement/bestilling av ladestasjon:
Ditt boligselskap har avtale med drift av ladeanlegget med Ladeklar. Klikk på lenken eller gå inn på våre hjemmesider for å se ditt boligselskaps betingelser og for å bestille lader.
www.ladeklar.no/bestilling
Øverst på nettsiden trykk på bestill ladeabonnement og søk opp Helset Boligsameie.
På bestillingssiden velger du som har lader montert allerede Alternativ 2 og velger så ja til
«Har du allerede en ladestasjon fra Ladeklar på din parkeringsplass?». Når dette er gjort legger du inn i bestillingskjema og trykker send bestilling.
Oppsigelse av abonnement/endring i kundeforhold av ladestasjon:
Hvis beboer ønsker å si opp avtale med Ladeklar gjøres dette ved å sende en e-post til faktura@ladeklar.no
E-posten må inneholde: Navn, Boligsameie og ønsket oppsigelsestidspunkt.
Ved flytting må eksisterende kunde si opp abonnement og ny beboer bestille som henvist over hvis vedkommende ønsker dette.
Supporthenvendelser og assistanse:
Generelle henvendelser sendes post@ladeklar.no eller via vår chat som ligger på www.ladeklar.no
Vi har også svar på ofte stilte spørsmål på vår hjemmeside under support på menyen øverst til høyre.
Assistanse for våre kunder som trenger akutt hjelp med sin ladestasjon kan ta kontakt med oss på: 915 90 500
E-post: heidi.k.hansteen@gmail.com
Tlf: 405 53 375
Adresse: Skollerudveien 47
Navn: Heidi
Kolaas Hansteen
Tlf: 995 62 562
E-post:
helsetsameiet@gmail.com
Navn: Guro Andersen Andersen
E-post:
guroandersen7@gmail.com
Tlf:
984 51 865
Adresse: Helsethellinga 8
Navn: Roar Sivertsgård
E-post: roar.sivertsgard@gmail.com
Tlf: 977 44 398
Adresse: Helsethellinga 21